گروه آبزی پروری آکوآ بریج در خاورمیانه

گروه آبزی پروری آکوآ بریج در خاورمیانه چکار می کند؟

گروه آبزی پروری خاورمیانه برای عرضه اولیه (آی پی اُ) دبی برنامه ریزی می کند

گروه آکوآ بریج  (فعال حوزه آبزی پروری در خاورمیانه) فعالانه در حال بررسی عرضه اولیه عمومی (IPO) در NASDAQ دبی است.

این شرکت امسال نسبت به سال گذشته از رشد 143 درصدی درآمد و پیش بینی افزایش 425 درصدی در سال مالی جاری برخوردار بوده است که زیربنای و پایه مجموعه ای قوی از 16 پروژه در حال انجام در شش کشور مختلف است.

آکوا بریج به عنوان تنها شرکت مستقر در امارات متحده عربی با فعالیت های آبزی پروری در شش کشور، آماده است که چشم انداز جهانی آبزی پروری را متحول کند.

محمد تابش، مدیرعامل، گفت: “ما در مقطعی هستیم که عمومی شدن نه تنها پیشرفت منطقی برای سازمان ما است، بلکه گامی اساسی در جهت پیشرفت خارق العاده ای است که تاکنون به آن دست یافته ایم.”

NASDAQ دبی یک پلت فرم استثنایی برای ارتقاء بیشتر ما در بازار جهانی می باشد.

آبزی پروری

در ادامه گفت: ثبات مالی شرکت با مسیر رشد قوی، نبود هرگونه بدهی یا وام مشخص می شود و زمینه را برای سودآوری پایدار فراهم می کند.

با مجموعه گسترده ای از قراردادهای بلندمدت که تا سال 2043 تضمین شده است، آکوآ بریج آماده است تا میراث برتر خود را در عملیات آبزی پروری ادامه دهد.

به این نتیجه رسید که این حرکت استراتژیک به سمت عرضه اولیه عمومی IPO سرمایه مورد نیاز شرکت برای تسریع رشد و تثبیت موقعیت آن است.

به تازگی یک سرمایه گذاری مشترک را با یک شرکت انرژی مستقر در کویت شروع کرده است که در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در سال 2023 در دبی حضور داشت. که به گفته او می تواند زنجیره تامین مواد غذایی کویت را با تقویت بخش های آبزی پروری و شیلات با اهداف امنیت غذایی کشور متحول کند.

مدیریت و کارهای عملیاتی ANAF Farms را در ابوظبی دبی اداره می کند. شرکت آکوآ بریج فارم در عربستان سعودی; قرارداد ساخت و ساز تاسیسات آبزی پروری ANAF، تامین کننده تجارت بین المللی غذاهای دریایی Gloryal، و تحقیقات و مشاوره زراعت و دامپزشکی ANAF.

همچنین قرار است یک مزرعه تخم چشم زده 16 میلیون دلاری در مالدیو برای هامور مرمری قهوه ای، خیار دریایی و شیرماهی طراحی، ساخت، تامین مالی، بهره برداری و نگهداری کند که آخرین آنها به عنوان طعمه برای صید ماهی تن در مالدیو استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *